Veel gestelde vragen
-
1. Tot wanneer kan ik een bestelling plaatsen?
Plaats uw bestelling vóór 12u, afhaling 2 dagen later. (VB dinsdag om 10u besteld voor afhaling donderdag). Let op: er kan een afwijking zijn en dit wordt vermeld bij het product.
-
2. Hoe weet ik dat mijn bestelling correct is geplaatst?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een standaard bevestigingsmail om te laten weten dat uw order is binnengekomen. Na het verwerken van uw bestelling ontvangt u een e-mail met een bestelbon. Pas dan is uw bestelling definitief.
-
3. Wat als ik geen bestelbon ontvang?
Bekijk zeker uw spam. Indien u die zelfde dag geen bestelbon heeft ontvangen, gelieve ons te contacteren.
-
4. Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wijzigingen of annuleringen kunnen enkel telefonisch en dit 24u op voorhand.
-
5. Waar kan ik mijn bestelling afhalen en wat breng ik mee?
Haal uw bestelling af aan de verstoog en breng uw bestelbon mee (dit mag digitaal zijn).
-
6. Nog andere vragen?
Neem gerust contact met ons op. Wij helpen u graag verder!